20-02-2018

Samen voor een 9+


Bribus streeft naar hoge klanttevredenheid en een positieve beleving door zijn klanten. Zo streven wij naar een 9+ organisatie. Om sublieme klantervaringen te verwezenlijken voeren we een proactief intern beleid. Hiervoor hebben we onder andere het communicatieprotocol Bribus 9+ voor onze medewerkers geïntroduceerd. Een praktisch manifest en werkboek in één.

Hoe zorgen we voor een optimale communicatie tussen Bribus en de klant, zodat het rapportcijfer altijd een 9+ is? Dat hangt van vele factoren af, maar ongeacht welke factor op welk moment speelt, communicatie is altijd de sleutel. Door middel van dit communicatieprotocol worden aan de hand van interne sessies met alle medewerkers klantcasussen besproken en opdrachten uitgevoerd. Alles voor die 9+! 



bribus-communiceren-2 

MIJN BRIBUS

Bribus werkt met een intern communicatieportaal genaamd ‘Mijn Bribus’. Ontwikkeld en gebouwd voor onze eigen medewerkers, maar juist ook weer bedoeld om de communicatie met onze klanten te perfectioneren. Een centrale plek waar alle laatste ontwikkelingen omtrent Bribus verzameld worden. Zo is iedereen binnen onze organisatie altijd up-to-date, juist ook van ontwikkelingen die voor u van belang zijn. Mijn Bribus is een platform waarop wij onderling informatie uitwisselen, kennis delen en daardoor zorgen voor eenheid en duidelijkheid ‘naar buiten toe’. Ook dat moet positief bijdragen aan klantervaringen.

Blijf op de hoogte en ontvang onze nieuwsbrief

Het nieuws