Werken bij
Bribus


Jouw talent tillen naar een
hoger niveau?

Dan zijn wij benieuwd naar jouw ambitie in de keukenbranche! Als collega bouw je mee aan de toekomst van Bribus, maar ook aan jouw toekomst. Investering in persoonlijke talentontwikkeling is bij Bribus dé sleutel. Ontwikkelen doe je het best in een comfortabele werkomgeving. Het liefst met fijne collega’s en als het kan ook nog met een beetje bewegingsvrijheid. En dáárvoor moet je bij Bribus zijn!

Werken bij Bribus
onze redenen

  • 160628_Bribus Logo_Rondje RGB

    100% pensioenpremie afdracht

  • 160628_Bribus Logo_Rondje RGB

    Gratis arbeidsvitaminen, zoals vers fruit

  • icoon-bribus-rondje

    Succesvolle groeiende organisatie

  • icoon-bribus-rondje

    Studie- en doorgroeikansen

  • icoon-bribus-rondje

    Filevrij bereikbare locatie vanaf Arnhem

De nieuwste vacatures

Werk-/denkniveau

HBO

Standplaats

Bespreekbaar

Benodigde werkervaring

2-5 jaar

Uren per week

38,75

De afdeling productbeheer speelt een belangrijke, centrale rol in het laten slagen van de uitdagingen van Bribus. Voor deze afdeling zoeken wij een ervaren manager die stevig in zijn schoenen staat. Iemand die de markt goed kent, de huidige en toekomstige behoeftes van de branche begrijpt en commercieel acteert.

De organisatie

Bribus is een Nederlandse keukenfabrikant met focus op de professionele vastgoedbezitters zoals onder andere woningcorporaties en vastgoedbeleggers. In juli 2018 is Bribus onderdeel geworden van de Nobia Groep; Europa’s leidende keukenspecialist met meer dan 15 sterke merken.  

De functie

De Manager Productbeheer die wij zoeken neemt ons volledige verkoopassortiment onder zijn hoede. Van het formuleren van de strategie en doelstellingen voor de bewuste productgroepen tot het omzetten van de strategie tot een succesvol beleid. Dit vlieg je projectmatig aan. Om de juiste prioriteiten te kunnen stellen, breng je de interne behoefte in kaart, aangevuld met kwalitatieve en kwantitatieve inzichten van ontwikkelingen en trends in de markt. Je geeft dagelijks leiding aan vijf collega’s, dit doe je op coachende wijze. Jij zorgt voor een fijne afstemming tussen de afdelingen inkoop, verkoop, productie en montage en ook ben je een belangrijke sparringpartner richting toeleveranciers. In deze functie ben je lid van het Operationeel Management Team en rapporteer je aan de Manager Product en Procesontwikkeling.

Dagelijkse praktijk

De dag trap je gezamenlijk af met je team. Soms betreft het een kort werkoverleg, soms neem je wat langer de tijd om elkaar te informeren over de lopende werkzaamheden. Vervolgens ga je aan de slag met een van de vele projecten of ontvang je een leverancier. Om te komen tot een afgewogen visie voor vraagstukken voer je analyses uit, resulterend in verslagen met kansen, mogelijkheden en scenario's. In de middag ruim je tijd in om vragen uit de organisatie te beantwoorden. Je bent goed op de hoogte van de interne behoefte en denkt daar actief over mee. Waar nodig ga je op zoek naar kennis die aansluit op vragen van collega’s. Zo lever je een actieve bijdrage aan productbeheer en productontwikkeling. De afwisselende werkzaamheden en de diversiteit aan gesprekpartners maakt dat jij met veel plezier aan het werk gaat!

DIT MAG JE DOEN

In deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk voor initiëren en realiseren van product ontwikkelingsprojecten binnen de afdeling productbeheer. Dat betekent onder andere:

  • Opstellen en analyseren van business cases met betrekking tot bijvoorbeeld budget, omzetprognose, verkoopprijs en marge.
  • Opstellen van jaarplannen voor de productgroepen.
  • Overleggen met leveranciers over prijzen en marges.
  • Signaleren van ontwikkelingen en groeikansen in de markt en hierop inspelen.
  • Initiëren en managen van nieuwe concepten en verbeteringen.
  • Werven en committeren van nieuwe leveranciers. 
 

Wat verlangen wij?

Voor bovenstaande verantwoordelijkheden vragen wij een aantal vaardigheden en competenties. Wij hopen dat jij het volgende meebrengt:

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Ervaring in de meubelindustrie is een pre.
  • Je beschikt over technisch inzicht. 
  • Ervaring met projecten binnen een stafafdeling; van idee tot realisatie.
  • Goede communicatieve en analytische vaardigheden.
  • Kennis van MS Office is een vereiste.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is een vereiste.
  • Goede beheersing van de Duitse en Engelse taal. 
     

Dit krijg je

Je krijgt bij ons de ruimte om je talent verder te ontwikkelen in een comfortabele omgeving. Als succesvol groeiend bedrijf belonen we jou uiteraard met uitstekende arbeidsvoorwaarden.  

  • 100% pensioenpremie afdracht
  • Informele organisatie.
  • Gratis arbeidsvitaminen, zoals vers fruit.
  • Filevrij bereikbare locatie.
  • Mogelijkheid om vanuit huis te werken; standplaats is daarom bespreekbaar.

Solliciteer direct

Wij zijn benieuwd waarom jij de Manager Productbeheer bent die wij niet mogen mislopen? Stuur je sollicitatie direct via deze pagina óf mail je motivatie naar hr@bribus.nl. Nog vragen? Neem gerust contact op met Jeroen Bluiminck (HR Manager) via +31 (0) 315 65 71 74.

Arbeidsvoorwaarden

Bekijk alle vacatures

Bribus zoekt supermonteurs!

Onze Supermonteurs zoeken collega’s! Als Supermonteur doe je belangrijk werk. Jij maakt bewoners blij met onze mooie keukens. Een vak voor de toekomst! Wij zoeken ervaren vakmensen, maar ook jonge, enthousiaste aanpakkers die bij ons het vak willen leren. Ben of ken jij een Supermonteur? 

Bekijk de vacatures

Bribus supermonteurs

Achter de schermen

Een passend
opleidingstraject

In welke functie je ook in dienst treedt, een goed begin is het halve werk. We geven jou ruim de tijd om te wennen aan Bribus en onze cultuur. We leren je alles over onze klanten, apparatuur, technieken en materiaalgebruik.

Meer weten?

Bribus Academy
Werken bij Bribus - Facebook

Jouw droomvacature op je tijdlijn?
Volg ons op Facebook

Bribus 'Werken bij' Facebook pagina

Neem een kijkje in
onze keuken

Bribus is sinds 1929 gevestigd in Dinxperlo, de Achterhoek. Met ruim 280 medewerkers verzorgen we de ontwikkeling, productie, plaatsing en nazorg van project- en inbouwkeukens. Met zijn allen leggen we de focus op optimale klanttevredenheid. Niet voor niets luidt onze visie: het creëren van waarde door het vervullen van behoefte.

Meer weten?

Neem een kijkje in onze keuken

Job Alert

Staat jouw droomvacature er niet tussen? Meld je aan voor de Job Alert.

img_jobalert

Disclaimer

Door je aan te melden voor een job alert ga je ermee akkoord dat wij je gegevens gedurende een jaar bewaren.